پیش فروش بلیط اربعین از ۱۵ مهر آغاز می‌شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: با توجه به استقبال خوب زائران پیش فروش بلیط اتوبوس اربعین حسینی از ۱۵ مهر آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، اولین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی استان اصفهان با محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان و با حضور ارگان‌های مربوطه برگزار شد.

علیرضا جعفری پس از استماع نقطه نظرات ارگان‌های ذی ربط و انجمن‌های صنفی رانندگان در این حوزه اظهار کرد: نقاط ضعف خدمت رسانی به زائرین در سال‌های گذشته احصا و حل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی‌های انجام شده سطح خدمت رسانی به زائران ارتقا یافته و با کمترین مشکل مواجه شوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری ارتقا سطح خدمت رسانی به زائران را ماحصل افزایش ارتباطات دستگاه‌های خدمت رسان دانست و ابراز امیدواری کرد در سال جدید خدمات بهتر و کامل تری به زائران ارائه شود.
جعفری از تشکیل کمیته‌های فرعی سوخت و پشتیبانی با مسئولیت اداره راه و شهر سازی، کمیته فرعی انتقال و جابجایی زائرین با محوریت کانون انجمن های صنفی، کمیته فرعی انتظامی و ترافیکی با محوریت پلیس راه استان، کمیته فرعی هماهنگی مستقر در مرزها با مسئولیت سپاه صاحب الزمان(عج) خبرداد و گفت:‌ توزیع سوخت توسط شرکت پخش فراورده‌های نفتی باید به صورت مطلوب در میان جایگاه داران انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی کامل جایگاه‌های سوخت و مجتمع های خدماتی بین راهی که در مسیرهای اصلی آغاز حرکت زائران قرار دارند، ضروری است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری ادامه داد: انتظار داریم معاونت راهداری و نظارت و نیروی انتظامی، برنامه ریزی و نظارت بیشتری بر برخی از مسیرهای استان همچون محورهای خوانسار – گلپایگان و شاهین شهر – مورچه خورت و بالعکس که در کریدور ناوگان حمل و نقل مسافرین به سمت مرزهای غربی کشور قرار دارند، داشته باشند.

جعفری با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت:‌ از سازمان حج و زیارت استان اصفهان تقاضا داریم تا از ناوگان فرسوده برای ارائه دادن خدمت استفاده نشود.  

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب زائران، پیش فروش بلیط اتوبوس برای مراسم اربعین حسینی از ۱۵ مهرماه آغاز می‌شود.

کد خبر 348542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.