دستگیری ۱۳۳سارق و محکوم فراری در شش ساعت

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۳۳ نفر از سارقان و محکومان فراری در اجرای عملیات ضربتی مرصاد هفت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش احساس امنیت مردم ، عملیات مرصاد هفت در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل طراحی و ظرف شش ساعت به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: درنتیجه اجرای این عملیات ضربتی ، منسجم و هماهنگ تعداد ۴۱ نفر از محکومان غایب و فراری و ۹۲ نفر از سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: در این عملیات همچنین اعضای یک باند سه نفره سارقان منازل که باقدرت نمایی و اعمال خشونت اقدام به سرقت می‌کردند نیز دستگیر و به ۲۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان ، کشف ۱۱ دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه را از دیگر دستاورد های این عملیات عنوان کرد و افزود: در مجموع هفت میلیارد ریال اموال مسروقه به دست آمده که پس از طی مراحل قانونی به مالکان آن‌ها بازگردانده می‌شود.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: همچنین برای متصدیان ۱۰ انبار ضایعاتی که اموال مسروقه را خریداری و به فروش می‌رساندند اخطاریه پلمپ صادر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از تداوم این گونه برنامه ها برای مقابله با مخلان نظم وامنیت عمومی جامعه خبر داد و گفت: استان اصفهان جولانگاه سارقان، اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم وامنیت جامعه نیست و ماموران پلیس با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌کنند .

کد خبر 348541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.