۶۰ تقاطع‌ بحرانی شهر به UPS مجهز می شود

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به شناسایی ۶۰ نقطه از تقاطع های بحرانی شهر گفت: در نظر داریم تا پایان هفته چند تقاطع مهم و بحرانی شهر که حجم تردد بالا است را به دستگاه UPS مجهز کنیم تا در زمان قطعی برق شاهد گره های ترافیکی نباشیم.

هادی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در زمان قطعی برق علاوه بر قطع برق چراغ های راهنمایی در چهارراه‌ها و تقاطع‌ها، برق مرکز کنترل ترافیک نیز قطع می‌شود و نمی‌توان بر روی چهارراه‌ها نظارت کرد.

وی افزود: برای رفع این معضل درصدد خرید دیزل ژنراتور برای مرکز کنترل ترافیک هستیم تا بر این اساس مرکز از دو منبع برق در شهر تغذیه شود که در صورت قطع برق از یک منبع، از طریق کابل دیگر برق رسانی به مرکز کنترل ادامه یابد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص رفع معضل خاموشی تقاطع‌ها ادامه داد: در گام نخست ۱۰۰ تقاطع بحرانی شهر شناسایی شده و پس از بررسی رفع بحران ۶۰ تقاطع در اولویت قرار گرفته است.

کریمی خاطرنشان کرد: جدول قطعی برق روزانه از شرکت برق دریافت می‌شود، زیرا برنامه قطعی ثابت نیست و به نماینده پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک ارایه می شود تا نسبت به اعزام نیروی راهور به چهارراه اقدام کنند.

وی از تجهیز چهارراه‌ها و تقاطع های شهر به دستگاه UPS خبر داد و گفت: با استفاده از این دستگاه‌ در صورت قطعی برق در چهارراه، چراغ‌های راهنمایی از طریق باطری و برق اضطراری روشن باقی می‌ماند.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجهیز هر تقاطع به دستگاه UPS پنج میلیون تومان هزینه در بردارد، ادامه داد: با یک شرکت خصوصی برای تجهیز چهارراه‌ها به UPS مذاکره شده و قرار است فردا چهارشنبه در مورد مبلغ نهایی و نحوه اجرا صحبت شود.

کریمی اعلام کرد: در نظر داریم تا پایان هفته چند تقاطع مهم و بحرانی شهر که حجم تردد بالا است را به UPS مجهز کنیم تا در زمان قطعی برق شاهد گره های ترافیکی نباشیم.

کد خبر 348511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.