المپیاد علمی دانشجویی پنج شنبه برگزار می شود

مهلت توزیع کارت ورود به جلسه بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور فردا سه‌شنبه ۲۶ تیر به پایان می‌ رسد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی در روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ تیرماه برگزار خواهد شد.

حسین توکلی اظهار کرد:بر اساس برنامه زمانی اعلام شده مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور برای منتخبین المپیاد متمرکز و نیمه متمرکز در روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ تیر ۹۷ در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون­‌های المپیاد فوق از روز یکشنبه ۲۴ تیرماه در دسترس داوطلبان قرار گرفته و داوطلبان می توانند تا روز سه‌شنبه ۲۶ تیر به صورت اینترنتی و از طریق سایت المپیاد دانشجویی کشور به نشانی  http://Olympiad.sanjesh.org کارت خود را دریافت کنند.

توکلی افزود: از تعداد یک هزار و ۱۸۲ نفر، تعداد ۳۵۶ نفر از طریق المپیاد متمرکز که همزمان با آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ برگزار شده است و ۸۲۶ نفر دیگر نیز از طریق امتحانات غیرمتمرکز قطب های ۱۰ گانه دانشگاهی به این مرحله راه یافته اند.

وی یادآور شد: بنیاد ملی نخبگان تسهیلاتی را برای برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی در نظر گرفته است و ۱۵ نفر برگزیده مرحله نهایی این المپیاد بدون آزمون از سوی دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: برنامه آزمون‌­ها، آدرس خوابگاه‌ ها و اسامی منتخبین المپیاد از طریق سایت فوق در اختیار داوطلبان قرار گرفته است و اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص جزئیات این المپیاد امروز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 348481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.