هزینه داروهای بدون نسخه، فقط در بخش بستری پرداخت می شود

سرپرست دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه هزینه داروهای بدون نسخه، تنها در بخش بستری پرداخت می شود، اضافه کرد: همچنین هزینه داروی بدون نسخه برای اطفال زیر ۱۲ سال نیز از شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رامش کریمیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در درمان غیر مستقیم، انجام خرید خدمات درمانی از مراکز طرف قرارداد، رسیدگی به صورت حساب های طرف قرارداد و پرداخت صحیح همراه با نظارت بر ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان از وظایف دفتر اسناد پزشکی است.

وی با بیان اینکه مطالبات تامین اجتماعی متاثر از رکود است و سازمان تامین اجتماعی ورودی به جز حق بیمه ندارد، افزود: از اسفند ۹۶ به بعد حدود ۳۸۵ میلیارد تومان به مراکز پرداخت کرده ایم و از فروردین ۹۷ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است و کل مطالبات ۶۳۵ میلیارد تومان بوده که حدود ۳۴۰ میلیارد آن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است.

سرپرست دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اوراق خزانه اسلامی گفت: دستور العملی برای ما ارسال شد مبنی بر پرداخت مطالبات بیمارستان های غیر دانشگاهی (خیریه ها و بخش خصوصی و مراکز جراحی) که با در نظر گرفتن مطالبات این مراکز در سال ۹۶، ۲۰ درصد آن به صورت نقدی و ۸۰ درصد آن به صورت اوراق خزانه اسلامی است و تضمین دولت را دارد.

کریمیان با بیان اینکه هزینه داروهای بدون نسخه، فقط در بخش بستری پرداخت می شود، اضافه کرد: همچنین هزینه داروی بدون نسخه برای اطفال زیر ۱۲ سال نیز از شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

کد خبر 348473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.