سلیمی: نام اصفهان روی سمیرم سنگینی می کند

سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: سمیرم کم توسعه یافته ترین شهرستان استان اصفهان بوده که امروز به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم در این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، اصغر سلیمی در دومین جشنواره خیران مدرسه ساز و مدرسه یار با اشاره به وجود محرومیت ها در شهرستان اظهار کرد: سمیرم تاکنون "چوب نام استان اصفهان" را خورده زیرا هرچه به دنبال دریافت بودجه برای این شهرستان رفته ایم نام اصفهان بر روی آن سنگینی می کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سمیرم کم توسعه یافته ترین شهرستان استان اصفهان بوده که برای بهبود این وضعیت به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم هستیم.

وی با اشاره به حضور خیران مدرسه ساز و بنیاد برکت در شهرستان سمیرم افزود: خوشبختانه حرکت خوبی برای بهبود وضعیت مدارس در شهرستان سمیرم آغاز شده که در این زمینه می توان به مجهز شدن 14 مدرسه به سیستم گرمایشی در سال گذشته اشاره کرد.

سلیمی با اشاره به وظایف دولت در بخش مدرسه سازی تصریح کرد: باتوجه به اینکه مدرسه سازی یکی از وظایف اصلی دولت به شمار می آید، اما متاسفانه کمبود منابع مالی مانع از اجرای این پروژه است.

وی با اشاره به اهمیت حضور خیران در جامعه افزود: خیران مدرسه ساز همان گونه که تاکنون در صحنه حضور داشته اند باید در این عرصه به فعالیت خود ادامه دهند تا الگویی مناسب برای جامعه باشند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم یکی از خیران مدرسه ساز سمیرمی برای احداث یک مدرسه در سطح شهرستان اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 348453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.