ساعت فعالیت اتوبوسرانی اصفهان تغییر کرد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به درخواست شهروندان همزمان با تغییر ساعات کار ادارات، زمان سرویس دهی اتوبوسرانی از ۶ و ۳۰ صبح به ۵ و ۴۵ دقیقه رسید.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: روزانه بالغ بر ۶۵۰ هزار مسافر معادل ۳۰۰ هزار شهروند حداقل دو بار از ناوگان اتوبوسرانی استفاده می‌کنند و توسط یک هزار و ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جابه جا می‌شوند، البته با توجه به اینکه روزانه۱۰ تا ۲۰ درصد مسافران از کارت بلیت استفاده نمی‌کنند، جزء آمار استفاده‌کنندگان از اتوبوس‌های شهری به شمار نمی‌روند.

وی افزود: همزمان با تغییر ساعات کار ادارات در اصفهان، جابه جایی مسافران از ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح آغاز و تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه در یک بازه زمانی مشخص باید فعالیت‌های حداکثری برای ارتقاء ناوگان اتوبوسرانی انجام شود، ادامه داد: در مهرماه سطح پوشش، میزان خطوط و رضایت‌مندی مردم در استفاده از خطوط افزایش می‌یابد.

وی توسعه، بهبود و افزایش سطح خدمات اتوبوسرانی علیرغم مشکلات اقتصادی موجود را از اولویت های مهم این شرکت خواند و گفت: طی چند ماه اخیر چهار خیابان مهم شهر از جمله خیابان‌های امام رضا(ع)، شهدای لیمجیر و شهدای مارچین تحت پوشش خطوط اتوبوسرانی قرار گرفتند، اما در برخی از خیابان‌هایی که به لحاظ اصول هندسی امکان تردد اتوبوس وجود نداشت، موفق به ایجاد خطوط نشدیم.

کد خبر 348445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بيگي DE ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    13 2
    سلام.... در صورت امكان اتوبوسهاي شهرك شهيد كشوري را كه از ساعت 6 صبح سرويس دهي دارد.... ازساعت پنج و نيم يا يك ربع به شش سرويس دهي كند... با تشكر.