بررسی نورپردازی سینمایی در عکاسی صحنه پردازی شده

نشست تخصصی "تکنیک نورپردازی سینمایی در عکاسی صحنه پردازی شده" با حضور "حمیدرضا صیادی" در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، این نشست تخصصی از سوی کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان با حضور "حمیدرضا صیادی" و با هدف بررسی اهمیت نورپردازی سینمایی و استفاده بهینه‌تر از نور طبیعی، موقعیت دوربین و گرفتن تصویر نهایی برگزار می‌شود.

حمیدرضا صیادی متولد سال ۱۳۵۰ در اصفهان است. وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد عکاسی و مدرس و عضو شورای پژوهش انجمن سینمای جوانان است. صیادی علاوه بر عضویت در کانون فیلمبرداران انجمن سینماگران، انجمن عکاسان و عضو انجمن تصویربرداران حرفه ای ایران، آثار متعددی را در قالب فیلم‌های کوتاه، نیمه بلند و مستند و عکس‌هایی را نیز در زمینه‌های مستند، هنری و صنعتی خلق کرده است. وی ضمن دریافت عناوین مختلف در جشنواره های سینمایی و عکس، داوری جشنواره های بسیاری را نیز به عهده داشته است

نشست تخصصی  "تکنیک نورپردازی سینمایی در عکاسی صحنه پردازی شده" چهارشنبه ۲۷ تیرماه ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ در نگارستان امام خمینی(ره)،  واقع در میدان فیض برگزار می‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام در این نشست باید عدد یک را به شماره ۰۹۱۳۴۲۴۴۹۴۵ و یا به آی دی تلگرام isfphotoclub@ ارسال کنند، هم‌چنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان isfpc.com مراجعه کنند.

کد خبر 348444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.