مدیران فقط به مافوق خود پاسخگو هستند!

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: فضای آرام و ارتباط بیشتر رسانه ها با مدیران نیاز امروز شهرستان است البته نباید یک مدیر را مورد بازخواست قرار داد، زیرا آنان تنها در مقابل مقام مافوق خود پاسخگو هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان  امروز(دوشنبه) در جمع خبرنگاران و هنرمندان شهرستان اظهار کرد: هنرمندان اهل خشونت نیستند و آرامش، لطافت و محبتی که در وجود هنرمند نهفته شده به خاطر صفای هنر است.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه هنر در سختی و مشقت صیقل بیشتر و ناب‌تری می یابد، گفت: وجود بعضی محدودیت‌ها و مشکلات برای هنرمندان و اصحاب رسانه ناراحت کننده است و مسئولان باید هرچه سریع تر برای رفع آن گام بردارند.

وی با بیان این‌که هنرمندان از شخصیت‌های تأثیرگذار جامعه هستند، افزود: هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری می‌توانند بستر مناسبی برای جذب و اشاعه فرهنگ و تمدن اسلامی ایجاد کنند.

یارمحمدیان افزود: در دنیا مراسم‌های مذهبی، ورزشی و فرهنگی در تشکیل اجتماعات مردمی نقش اساسی دارند.

وی با بیان اینکه راه توسعه سیاسی در کشور گردش آزاد اطلاعات در جامعه‌ است، افزود: اگر می‌خواهیم به پیشرفت و توسعه اجتماعی و سیاسی برسیم باید گردش اطلاعات در کشور وجود داشته باشد.

فرماندار گلپایگان گفت: دموکراسی در کشور چهار رکن دارد که پس از سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه رکن چهارم دموکراسی مطبوعات و رسانه هستند بنابراین باید به آزادی رسانه ها در شهرستان کمک شود.

وی افزود: مسائلی که  درخصوص تغییر فرماندار سابق در شهرستان به وجود آمد، فضای منفی نسبت به رسانه‌ها در گلپایگان ایجاد کرد که باید آرام شکسته شود.

یارمحمدیان تصریح کرد: باید به ایجاد فضای آرام و ارتباط بیشتر رسانه ها با مدیران کمک شود، البته نباید یک مدیر را مورد بازخواست قرار داد زیرا آنان تنها در مقابل مقام مافوق خود پاسخگو هستند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید شرایط شهرستان را درک کنند، تصریح کرد: فرماندار بالاترین مقام سیاسی و امنیتی شهرستان است و حضور رسانه در جلسات با تشخص فرماندار صورت می گیرد و نباید اعتراضی داشته باشند البته در آینده نقش رسانه در شهرستان پررنگ تر خواهد شد.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه برگزاری جشنواره ملی کباب گلپایگان یک اتفاق بزرگ در تاریخ شهرستان بود، خاطرنشان کرد: با برگزاری این جشنواره شاهد توسعه گردشگری و اقتصادی خواهیم بود البته برای آینده شهرستان باید برنامه ریزی بهتر و منسجمی داشته باشیم.

یارمحمدیان گفت: فضای شهرستان گلپایگان مذهبی است، اما با رعایت تمام مسائل شرعی، قانونی و اجتماعی باید مطالبات بحق مردم برآورده شود.

کد خبر 348417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم کریمی FR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    0 0
    به نظرم فرماندار به نکته خیلی مهمی در خصوص اینکه با توجه به اینکه گلپایگان شهر مذهبی میباشد ولی مطالبات مردم را هم باید بجا دید . احسنت و خسته نباشید به این انسان فهیم