نگاه‌های منفی را از صنعت طلا و جواهر بردارید

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: زمانی که فروشنده‌ها برای نمایش طلای خود هزینه می‌کنند، حضور و مراجعه ماموران مالیاتی افزایش می‌یابد، در صورتی که نمایش محصولات به معنای فروش و درآمد نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم آیت محمدولی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگهای قیمتی گفت: برخی مسائل در برگزاری نمایشگاه‌ها متاسفانه باعث بی رغبتی فعالان این صنف به شرکت در نمایشگاه می شود.

وی در انتقاد به وضعیت سخت اقتصادی گفت: باید بگویم اگر مسئولان سازمان صنعت و معدن نمی‌توانند صاحبان غرفه را امیدوار کنند ایرادات و اشکالات بسیار گذشته را هم به آنها نگیرند، چرا که در گذشته دغدغه‌ها و مشکلات این صنف کم بود و به راحتی از نمایشگاه‌ها استقبال می‌کردند اما در اوضاع و شرایط امروز چندان رغبتی به شرکت ندارند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه شرکت فعالان این صنف در شرایط کنونی تنها به دلیل همراهی با همه افراد صنف است، افزود: طلا یک فلز خاص است و باید همیشه خودش را خوب نشان دهد و اگر برای دیده شدن این فلز هزینه نکنند مردم نمی‌توانند آن را خوب ببینند اما هزینه کردن واحد صنفی در این خصوص مساوی با حضور و مراجعه ماموران مالیات است.

محمدولی با تاکید بر اینکه باید نگاه‌های منفی را از صنعت طلا و جواهر برداشت، اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در استان‌ها به موضوع اشتغالزایی، صادرات محصول و ارز آوری کمک بسیاری می کند و این به نفع مردم و مملکت است که باید مسئولان برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها را ترویج و تشویق کنند.

کد خبر 348403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.