قفل ترافیک در بزرگراه شهید خرازی

لحظاتی پیش سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله ایمنی باعث تصادف دو دستگاه خودرو سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی نزدیک پل شهید خودسیانی شد و قفل ترافیک را در این بزرگراه به وجود آورد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- یک‌شنبه ساعت ۲۰- ترافیک در خیابان‌های آمادگاه و شمس‌آبادی بسیار سنگین است، در این خیابان‌ها تخلف پارک دوبل در اکثر ساعات روز قابل مشاهده است.

بر اساس این گزارش، در بلوار دانشگاه حدفاصل توحید تا میدان آزادی تردد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد، در خیابان آزادگان مسیر منتهی به میدان آزادی نیز تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

محور شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی  به خصوص در حوالی رمپ‌های خروجی ۲۲ بهمن و هشت بهشت ترافیک سرسام‌آور است،   از این رو بهتر است شهروندان مسیر دیگری را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

رفت و آمد حدفاصل پل فردوسی تا میدان انقلاب حجم قابل توجهی دارد، مسیر خیابان جی تا خیابان همدانیان نیز یکی از محورهای پر تردد شهر در این دقایق است.

لحظاتی سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله ایمنی باعث تصادف دو دستگاه خودرو سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی نرسیده به پل شهید خودسیانی شد و قفل ترافیک را در این بزرگراه به وجود آورد.

ترافیک در خیابان‌های مطهری، حکیم نظامی، شریعتی و توحید میانی نیز به اوج خود رسیده و امکان تردد روان را سلب کرده است.

در خیابان کاوه روبه روی پایانه مسافربری به دلیل پارک دوبل تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، همچنین در شمال پل فردوسی تا تقاطع پاسداران کمال اسماعیل نیز حجم زیادی از خودروها درگیر ترافیک شده‌ است.

کد خبر 348400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.