۱۶ طرح اشتغال زایی و مسکن در تیران و کرون افتتاح شد

تیران-رییس اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون گفت: ۱۶ طرح اشتغال زایی و مسکن مددجویان همزمان با هفته بهزیستی در شهرستان تیران و کرون افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، اکبر حاجی عرب، در آیین افتتاحیه طرح های اداره بهزیستی شهرستان تیرا و کرون اظهارکرد: 16 پروژه بهزیستی شامل هفت طرح اشتغال زایی و 9 مسکن مددجویان با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال همزمان با هفته بهزیستی  در شهرستان تیران و کرون افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: طرح های اشتغال زایی در عرصه خدماتی، فروشگاهی، خدمات آموزشی و نانوایی بوده که برای 6طرح یک میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی و برای یک طرح اشتغال زایی تحت عنوان گروه همیاران برای زنان سرپرست خانوار 400 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض اختصاص یافته است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: اشتغال زایی در راستای خودکفایی و کاهش وابستگی به دستگاه های حمایتی انجام می شود که این کار منجر به حفظ کرامت انسانی مددجویان نیز خواهد شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته نزدیک به 50 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان تیران و کرون با دریافت تسهیلات بانکی و ایجاد اشتغال خودکفا و از تحت پوشش این سازمان حمایتی خارج شدند.

حاجی عرب در خصوص مسکن مددجویان بهزیستی نیز گفت: بر اساس سهمیه سالانه تعدادی مسکن برای مددجویان به ویژه افراد دارای چند معلول پیش بینی شده که با تسهیلات بانکی، کمک بلاعوض و همچنین همکاری سازمان های خدماتی احداث می شود.

کد خبر 348399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.