ظرفیت های سرمایه گذاری شهرضا را نادیده نگیرید

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: باید مؤلفه‌های بازدارنده توسعه از رفتار آینده‌سازان جامعه حذف شود و جامعه را برای خلق فرصت‌های بزرگ مهیا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرضا، علی اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز (یکشنبه) در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان، اظهار کرد: دولت قادر نیست همچون گذشته فعالیت کند، زیرا زیرشاخه‌های آن به قدری توسعه یافته که مانع اجرای بسیاری از کارها می‌شود.

وی ادامه داد: فرهنگ، زیربنای توسعه پایدار در هر جامعه است، اگر فرهنگ مردمی خواهان توسعه نباشد، تلاش برای ایجاد تحول در آن جامعه بی‌فایده است.

فرماندار شهرضا تأکید کرد: باید مؤلفه‌های بازدارنده توسعه از رفتار آینده‌سازان جامعه حذف شود و جامعه را برای خلق فرصت‌های بزرگ مهیا کنیم.

رفیعی نژاد با ابراز تأسف نسبت به بی‌توجهی به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان، اظهار کرد: بزرگ‌ترین مکان گردشگری استان به نام امامزاده شاهرضا در این شهرستان قرار دارد، اما متأسفانه بخش‌های دولتی و خصوصی از آن استفاده نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: بخش دولتی باید موانع سرمایه گذاری و قوانین مزاحم کارافرینی را حذف کند و بخش خصوصی هم باید از این فرصت استفاده کند.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: تحریم‌ها فرصتی است تا از ظرفیت‌های موجود و ناشناخته کشور استفاده شود.

کد خبر 348393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.