۳ قوه را منحل کنید و امور را به مردم بسپارید/ ۴۲۰ هزار کارآفرین را از دست دادیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر دولتی که از چپ و راست بر سر کار می‌آید دوستانش را سرکار می‌گذارد، باید سه قوه را منحل کرد و امور را به دست مردم سپرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کامران صبح امروز_۲۴ تیر ۹۷_ در بیست و سومین همایش روز صنعت با اشاره به گلایه‌های یکی از صنعتگران در این جلسه اظهار کرد: بخشی از مشکلات ناشی از بانک‌ها به دلیل اخذ سودهای کلان است که این امر جلوی تولید را هم گرفته‌. در اقتصاد مقاومتی ابتدا باید دولت بر خودش سخت بگیرد، اما دولت از خودش شروع نکرده و در این اوضاع ۴۲۰ هزار کارآفرین را از دست داده‌ایم.

این نماینده مجلس با گلایه از بانک‌ها و اخذ مالیات‌های سنگین افزود: اگر قرار است به تولید کننده کمک شود نباید بانک ها به دلیل مشکلات مالی اموال شخصی را مصادره کنند، بلکه باید به‌صورت اقساطی بدهی خود را مطالبه و بدهکاری مالیاتی هم باید اقساطی شود.

کامران با بیان اینکه ۴۰ سال در مجلس «قانون بازی» بوده و باید از قانون گذاری خارج شویم، افزود: روزگار طوری شده که به صاحبان قدرت تسهیلات می‌دهیم و به آنها کمک می‌کنیم، باید سه قوه را منحل کنیم تا مردم امور مدیریت کنند.

وی اشاره‌ای به مدیریت مسئولان ورزشی و نداشتن تخصص آنها ادامه داد: مسئولان فدراسیون هیچ تخصصی در ورزش‌های مربوطه ندارند، شخصی که رییس سه گانه است شنا بلد نیست! یا هیئت رییسه فدراسیون از مقامات هستند، باید هرکاری را به اهلش سپرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به دور زدن قانون توسط عده‌ای کارخانه دار برای فرار از اظهار مالیاتی در مناطق آزاد تصریح کرد: کسانی که به قدرت وصل هستند در مناطق آزاد حضور دارند و از سال ۷۱ تاکنون محصولات را پردازش و صادر می‌کنند و کارخانه هایشان ۲۰ سال است که از پرداخت مالیات معاف است. همه مسئولان علاقمندند که منطقه انتخابیه خود را در مجلس آزاد اعلام کنند تا منطقه ویژه اقتصادی داشته باشند.

کامران با اشاره به اینکه باید اراضی برای احداث کارخانه در مناطق محروم به صورت رایگان ارائه شود، تصریح کرد: همچنین باید وام‌های بانکی بدون هیچ مشکلی به این افراد ارائه شود.

کد خبر 348389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.