ساعت فعالیت مترو تغییر کرد

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: با توجه به درخواست مسافران همزمان با تغییر ساعت کار ادارات در اصفهان، زمان سرویس دهی مترو از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

علیرضا فاتحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: روزانه حدود ۵۰ هزار مسافر برای انجام سفرهای درون شهری خود از مترو، این وسیله پاک و ارزان استفاده می‌کنند.

وی افزود: با توجه به درخواست مسافران همزمان با تغییر ساعت کار ادارات در اصفهان، زمان سرویس دهی مترو از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با بیان اینکه در سال‌جاری قیمت بلیت مترو از ایستگاه قدس در خیابان امام خمینی تا ایستگاه دفاع مقدس در پایانه صفه ۷۰۰ تومان است، ادامه داد: بیش از ۲۰ کیلومتر سفر با مترو اصفهان با هزینه ۷۰۰ تومان عاملی برای تشویق مردم برای سفر با این وسیله است.

فاتحی استفاده از قطارشهری را عامل مهمی در کاهش آلودگی هوا دانست و افزود: در حال‌حاضر سرفاصله حرکت رام‌ها از نخستین ایستگاه تا آخرین ایستگاه دفاع مقدس به ۱۵ دقیقه کاهش یافته که با برنامه ریزی های انجام شده، از ابتدای مردادماه به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 348356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهریار IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    0 0
    از ۶ صبح تا ۱۰ شب با فاصله ۱۰ دقیقه‌ای قطارها خیلی خوبه. اگه هزینه هر مسافر بر اساس مسافت پیموده شده محاسبه بشه خیلی بهتره. شاید مسافری که اندازه ۲ ایستگاه بخواد استفاده کنه حاضر نشه به اندازه ۲۰ ایستگاه هزینه کنه.
  • سیدسجاد IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    0 0
    با سلام. لطفا برنامه زمانبندی رو در سایت بگذارید. سپاس