اقامه نماز در ادارات بیش از ۲۰ دقیقه جایز نیست

دهاقان – مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: ادارات باید تنها ۲۰ دقیقه از وقت اداری را به نماز اختصاص دهند چرا که بیش از این مدت حق الناس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام ابراهیم رنجبر امروز (یکشنبه) در جلسه شورای هماهنگی اقامه نماز این شهرستان اظهار کرد: امروز که دشمنان این مرز و بوم از هر راهی برای نابودی ایران اسلامی استفاده می کنند بهترین کار سوق دادن مردم به سمت نماز است البته در این میان باید به نوجوانان و جوانان اهمیت ویژه ای داد.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت افزود: اقامه نماز در مهدهای کودک، آموزشگاه ها، دانشگاه ها و به ویژه دانشگاه های فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام رنجبر بابیان اینکه در ۹۹درصد از ادارات استان نمازخانه تعبیه شده و نماز اول وقت برگزار می شود، گفت: بزودی از ۱۲ ارگان برتر در زمینه اقامه نماز با حضور استاندار تقدیر می شود.

وی از تشکیل مجمع خادمان نماز در استان خبرداد و اظهار کرد: تاکنون یک میلیارد ریال از کمک های مردمی برای اقامه و مسائل مربوط به نماز جمع آوری شده، اما هنوز مشکل کمبود امام جماعت در مساجد و آموزشگاه ها محسوس است.

کد خبر 348332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.