آذری: "تبریزی" در ایران فقط برای ذوب آهن بازی می کند

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با تایید اعلام نیاز استقلال به جذب مرتضی تبریزی تاکید کرد به دنبال ترانسفر کردن مهاجم خود هستند.

به گزارش ایمنا، سعید آذری با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیم فوتبال این باشگاه برای حضور در لیگ هجدهم گفت: من با مطالعه و آگاهی کامل گزینه های پیشنهادی ام را برای انتخاب سرمربی به هیت مدیره بردم و هرچه می گذرد به توانایی ها و دانش فنی آقای نمازی بیشتر واقف می شویم. او در این مدت نشان داده با آخرین متدها و علم روز فوتبال آشناست و مسیر خود را به بهترین شکل پیموده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تبعیت لازم را از سرمربی جدید خود دارند یا نه؟ تصریح کرد: به هر حال هر مربی سبک و سیاق خاص خود را دارد. مدل رهبری تیم ها یا به شکل مشارکتی بوده یا عامرانه و یا تلفیقی از این دو که بسته به شخصیت و خصوصیات افراد، این روش ها به کار گرفته می شود.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن افزود: ما به دنبال مربی عربده کش و داد بزن نیستیم. آقای نمازی به لحاظ علمی به قدری توانایی دارند که این موضوع از طرف بازیکنان پذیرفته شده است و همه بچه ها با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

آذری با تمجید از عملکرد بازیکنان ذوب آهن در روند آماده سازی تیم تصریح کرد: تمرینات پیش فصل همیشه یکی از پر زحمت ترین دوران آماده سازی تیم ها به شمار می رود ولی بچه های ما با احساس مسولیت و اشتیاق، بیشترین مشارکت را داشته اند که باید از همه آنها تشکر کنم.

وی در مورد آینده مرتضی تبریزی و پیوستن او به استقلال خاطرنشان کرد: ما یک درخواست رسمی از جانب باشگاه استقلال داشتیم ولی هنوز به جمع بندی نرسیده ایم. چرا که مرتضی دو پیشنهاد خارجی هم دارد و ما به دنبال این هستیم تا او یک تجربه بین المللی را کسب کند. البته خود او هم تمایل حرکت رو به جلو و حضور در آن سوی مرزها دارد.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: اگر بنا باشد تبریزی ترانسفر نشود قطعا برای ذوب آهن بازی خواهد کرد چرا که او قهرمان ماست و زحمات فوق العاده ای برای ما کشیده است. با همه احترام برای استقلالی ها باید بگویم مرتضی در ایران فقط برای ذوب آهن بازی خواهد کرد.

منبع: ورزش۳

کد خبر 348328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.