نگاه مدیران استان باید تغییر کند

برخوار- استاندار اصفهان گفت:‌ مسئولان استان اصفهان به جای مدیریت هزینه به دنبال مدیریت جذب سرمایه گذار و جذب اعتبار از بخش خصوصی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، محسن مهر علیزاده در شورای اداری شهرستان برخوار اظهار کرد: در شرایطی که آمریکا و اسرائیل با کمک پول های عربستان به دنبال ایجاد نارضایتی در کشور هستند ‌رمز موفقیت و پیشرفت کشور وحدت و همدلی است.

وی با بیان اینکه وحدت باید در بین تمامی مسئولان و همه اقشار مردم ایجاد شود، گفت:‌ نگاه ها در کشور برای ایجاد امنیت، آرامش اجتماعی و اقتصادی معطوف شود و باید از هر گونه تفرقه جلوگیری کنیم.

استاندار اصفهان از اختصاص اعتبار برای ساخت سه مدرسه، تکمیل کتابخانه عمومی شهر شاپور آباد، اختصاص اتوبوس یارانه ای برای تمامی شهرهای شهرستان برخوار خبر داد.

وی خطاب به فرماندار برخوار گفت: راه برون رفت از مشکلات اجتماعی، خدماتی و بیکاری؛ بکارگیری بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف و طرح های نیمه تمام است.

محمد حسن قمی، فرماندار برخوار با اشاره به مشکلات شهرستان گفت: اصلاح مسیر رینگ چهارم اصفهان، اختصاص زیر گذر برای این شهرستان در آزاد راه شرق اصفهان، رفع مشکلات و اصلاح زیر ساخت، استیجاره ای بودن بیش از ۷۰ درصد اداره ها، فرسودگی تعداد زیادی از مدارس و  اصلاح جاده ها را از مهم ترین مشکلات و معضلات شهرستان برخوار است.

کد خبر 348322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.