لک: می خواهیم تماشاگران راضی به خانه برگردند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: همه توانمان را می‌گذاریم تا نسبت به دو بازی قبلی هم از نظر فنی و هم کسب نتیجه بهتر بازی کنیم و رفته رفته به بازی شادابی که گیتی‌پسند در سال ۹۵ داشت، نزدیک شویم.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دیدار با تیم شهرداری ساوه در هفته سوم لیگ برتر فوتسال گفت: این تیم بازیکنان خوبی دارد، بازی شهرداری ساوه مقابل پارسیان شهر قدس را از نزدیک تماشا کردم و به بازیکنانم گفته‌ام که امسال هیچ‌کدام از بازی‌ها آسان نیست. باید به همه تیم‌ها احترام گذاشت، در این هفته بر روی نقاط قوت و ضعف خودمان و تیم حریف کار کردیم تا بتوانیم در خانه به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

لک در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار اظهار کرد: نتیجه بازی را که نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما همه توانمان را می‌گذاریم تا نسبت به دو بازی قبلی هم از نظر فنی و هم کسب نتیجه بهتر بازی کنیم و رفته رفته به بازی شادابی که گیتی‌پسند در سال ۹۵ داشت، نزدیک شویم تا تماشاگران واقعی که به سالن می‌آیند را راضی به خانه برگردانیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی مقابل شهرداری ساوه، خاطر نشان کرد: همچنان مهدی جاوید را در اختیار نداریم، سعید احمد عباسی در نیمه اول بازی مقابل سوهان محمد سیما قم دچار مصدومیت شد و کمتر از او تا پایان بازی استفاده کردیم، اما باتلاش هایی که در این هفته انجام دادیم توانست پس از بهبود در تمرینات شرکت کند و مشکلی برای بازی ندارد، ضمن اینکه بازیکن محروم هم نداریم.

کد خبر 348290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.