زمان سرویس‌دهی مترو اصفهان تا ساعت ۲۲ افزایش یافت

شهردار اصفهان گفت: ساعت استفاده از قطار شهری اصفهان ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ است که این زمان از امروز تا ۲۲ شب افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز - شنبه ۲۳ تیرماه- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» گفت: سه شنبه هفته گذشته با حضور معاون اول رییس جمهور و با کمک مهندسان و کارکنان شهرداری اصفهان و شرکت مترو فاز سوم خط یک قطار شهری اصفهان به طول ۵.۵ کیلومتر به بهره برداری رسید، همچنین شش ایستگاه خط یک شامل چهار ایستگاه حدفاصل میدان آزادی تا صفه و دو مهم و مرکزی ایستگاه دروازه دولت و انقلاب، افتتاح شد.

وی تاکید کرد: شهرداری اصفهان به قول خود عمل کرد و انتظاری که مردم سال‌ها منتظر تحقق آن بودند، به ثمر نشست، اما حالا نوبت مردم است تا از این وسیله نقلیه مطمئن، ایمن و ارزان استفاده کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه سرفاصله حرکت مترو از میدان آزادی تا صفه از نیم ساعت به ۱۵ دقیقه کاهش یافته و در حال حاضر سرفاصله حرکت رام ها از نخستین ایستگاه تا آخرین ایستگاه دفاع مقدس ۱۵ دقیقه شده است، گفت: قول می دهیم از ابتدای مردادماه سرفاصله زمان حرکت قطار شهری را به ۱۰ دقیقه کاهش دهیم.

نوروزی اعلام کرد: ساعت استفاده از قطار شهری اصفهان ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ است که این زمان از امروز تا ۲۲ شب افزایش خواهد یافت.

ارایه تسهیلات ویژه برای خرید موتورسیکلت‌های برقی

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک پنج هزار موتورسیکلت برقی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، افزود: تسهیلاتی برای خرید موتورسیکلت‌های برقی در نظر گرفته شده به طوری که بخشی از آن با استفاده از سوبسید دولت، بخشی توسط شهرداری با وام قرض الحسنه و بخش دیگر باید از سوی خود مردم تامین شود تا آلودگی و ترافیک شهر کاهش پیدا کند.

افتتاح خط جدید BRT از شیخ بهایی تا چهارراه جهاد

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد امام رضا(ع) بهره برداری از خط جدید BRT مسیر شیخ بهایی تا چهارراه جهاد افتتاح و چند دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اضافه می شود و این فرصتی برای رفت و آمد ایمن و ارزان شهروندان است.

احداث سینما در خوراسگان

نوروزی از احداث سینما در خوراسگان خبر داد و گفت: منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان طی قراردادی با حوزه هنری، ساخت و راه‌اندازی یک سینمای باکیفیت را در دستور کار خود قرار داد که به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: این سینمای بزرگ و حرفه‌ای با ۳۴۰ صندلی می‌تواند در منطقه خوراسگان منشأ تحولات خوبی باشد.

شهردار اصفهان ادامه داد: این برای نخستین بار است که در اصفهان چنین اتفاقی می افتد، تاکنون اکثر سینماها در محدوده مرکزی شهر واقع شده بود که امیدواریم در سایر مناطق شهرداری اصفهان به ویژه مناطق محروم نیز سینما احداث شود.

کد خبر 348274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اميرمهدي ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
    4 0
    با توجه به تغيير ساعت ادارات در شهر اصفهان، خوب است مترو به جاي ساعت 6:30، ساعت 5:30 يا 5:45 فعاليت خود را آغاز كند.