رودخانه زاینده‌رود باز هم قربانی گرفت

لنجان- مسئول ایستگاه آتش نشانی باغبادران گفت:دختر جوان ۲۰ ساله در رودخانه زاینده رود دچاره حادثه شد و جان خود را از دست داد.

محمد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: روز گذشته یک مورد حادثه غرق شدگی در رودخانه زاینده رود در محدوده ملک آباد به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

وی افزود: با توجه به آماده‌باش کامل تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران در ایام تابستان، با هماهنگی‌های لازم با این تیم غواصی در کمترین مدت زمان ممکن با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر شدند.

مسئول ایستگاه آتش نشانی باغبادران تصریح کرد: قبل از حضور تیم غواصی خانواده و حاضران در محل حادثه، پیکر دختر جوان ۲۰ ساله را از آب خارج کرده و به نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل داده بودند.

رامین سلامی، رییس بیمارستان شهدای لنجان با اشاره به وضعیت فرد حادثه دیده اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته دختر جوان ۲۰ ساله به دنبال حادثه غرق شدگی، توسط اورژانس  ۱۱۵ به بیمارستان شهدای لنجان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: با ورود جوان حادثه دیده به اورژانس بیمارستان شهدای شهرستان لنجان و تشخیص پزشک مبنی بر نداشتن هیچ گونه علایم حیاتی فوت وی اعلام شد.

کد خبر 348258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.