تصادفات روز گذشته در اصفهان ۲۷ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان از وقوع پنج حادثه ترافیکی در استان و مصدوم شدن ۲۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه ترافیکی برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با کامیوندر محور روستای لارگان از توابع شهرستان فلاورجان اظهار کردک در این حادثه چهار مرد و دو زن آسیب دیدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی سرپایی به بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین از حادثه برخورد دو پراید در محور باقرآباد از توابع شهرستان نطنز خبرداد و افزود: در این حادثه نیز پنج نفر شامل یک مرد، دو کودک و دو زن دچار آسیب شده و پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

وی افزود: همچنین بر اثر  تصادف یک خوروی پژو با گاردریل در محدوده فلاورجان، شهر ابریشم هفت سرنشین این خودرو شامل چهار زن و سه زن دچار آسیب‌دیدگی شده و به بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان انتقال دادند.

عابدی ادامه داد: همچنین عصر روز گذشته در تصادف زنجیره‌ای دو دستگاه پراید و یک دستگاه ۲۰۶و یک دستگاه ال۹۰ در اتوبان اقارب پرست از سمت صفه به سمت شهرک ولی‌عصر هفت نفر شامل یک مرد و شش خانم آسیب دیدند و به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان تاکید کرد: در پی واژگونی یک خودروی پراید دو نفر دچار آسیب‌دیدگی شدند که در ماموریت اورژانس هوایی این مجروحان از بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.

کد خبر 348254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.