جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران محکوم به شکست است

 نطنز-امام جمعه نطنز گفت: جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ؛حجت الاسلام روح الله امینی  در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز، اظهار کرد: دختران نظام اسلامی ایران قدر خود را بدانند و در مسیر عفت، حیا و پاکدامنی قدم بردارند تا موفق شوند.

امینی گفت: دختران ایرانی مراقب باشند تا ذهن و فکر آنان بازیچه دست دشمنان نظام اسلامی قرار نگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برکت ایران هستند، افزود: کریم اهل بیت و کریمه اهل بیت به ایران آبرو داده اند و آبادی و عزت ایران اسلامی از وجود این دو گوهر گران بها در کشور است.

امام جمعه نطنز به روز بهزیستی اشاره کرد و گفت: مسئولان بهزیستی باید بیشتر به مددجویان خود کمک کنند چراکه یاری رساندن به افراد ناتوان ضروری است.

امام جمعه نطنز با تاکید بر اینکه جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی راه به جایی نخواهد برد، افزود: متاسفانه برخی از مسئولان به بهانه تحریم ها تنبلی و بی تدبیری ها را بیشتر کرده اند و به جای مهار گرانی و توجه به مساله نظارت و مهم تر از همه مدیریت جهادی در حوزه اقتصادی، همچنان مشغول نظریه پردازی هستند.

وی با تاکید بر اینکه برجام اروپایی هم مشکلات اقتصادی را رفع نخواهد کرد، افزود: دستگاه دیپلماسی باید از حالت انفعال خارج شده و از فرصت تعامل با کشورهای منطقه، روسیه و چین در حوزه اقتصادی بهره ببرد.

کد خبر 348230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.