۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
فرصت طلایی حج را از دست ندهیم

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: ایام حج را باید بهترین فرصت برای تبلیغ و معرفی معارف ناب اسلامی دانست که تاکنون ایران با وجود استقرار حکومت های ظلم و جور از آن به بهترین شکل استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته اظهار کرد: علاوه بر نیاز به شکوهمند برگزار شدن مراسم حج که تیری در چشم دشمنان محسوب می شود، شیعه بایستی همواره در این عرصه مهم حضور داشته باشد و معارف دینی را تبیین کند.

حسناتی با اشاره به میلاد حضرت معصومه و آغاز هفته کرامت افزود: ایشان را باید یکی از مهمترین عوامل برکت شهر قم دانست که طبق روایات در آخر الزمان به کانونی برای نشر معارف دینی در سراسر جهان تبدیل خواهند شد.

وی با اشاره به هفته تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه ادامه داد: امکان دارد که بعضی مجموعه ها فاقد سند و مدرک معتبر بوده یا برخی از عقاید پاک مردم سوء استفاده کرده باشند، اما در مورد امام زادگان با اصل و نسب و شناخته شده، حضور در کنار بقاع متبرکه برکات متعددی به همراه دارد.

خطیب نماز جمعه نجف آباد با اشاره به تربیت به روز فرزندان تصریح کرد: برخی تصور می کنند که به روز بودن تنها با بعضی  رفتارها حاصل می شود و تلاش دارند با مردانه کردن زنان جامعه، به این هدف نائل شوند، اگر شخصیت واقعی زن از جامعه گرفته شود، دیگر مردی باقی نخواهد ماند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان ادامه داد: شورای نگهبان یکی از هوشمندانه ترین اقدامات حضرت امام است که بدون آن، احتمال انحراف انقلاب از مواضع اصولی خود بسیار زیاد بود.

کد خبر 348229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.