اکنون زمان طرح اختلافات نیست

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: در شرایط فعلی مهم ترین نیاز کشور حفظ وحدت همه قوا و مردم و مسئولان است چراکه دشمن قصد دارد با ایجاد اختلاف به اهداف خود برسد بنابراین باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار کرد: هدف اصلی از وضع دستورات شرع و عبادت، کسب تقوا است.

وی ادامه داد: امامان و پیامبر گرامی اسلام، بهترین الگو برای کسب تقوا و اصلاح رفتار افراد هستند، بنابراین لازم است تا جایی که امکان دارد شیوه رفتار و دستورات آن بزرگان را بدانیم و بر اساس آن عمل کنیم.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه افزایش حضور بانوان در جامعه را فراهم کرد، گفت: حجاب از اصول دین اسلام و دستور خداوند است که در طول تاریخ نیز زنان مومن به آن عمل کرده اند.

یعقوبی با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه، تاکید کرد: آن حضرت و بانوان با ایمانی همچون حضرت خدیجه(س) و حضرت زهرا( س)، بهترین الگو برای دختران و بانوان جامعه هستند.

وی اضافه کرد: لازم است برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه فرهنگ سازی شود و برای این منظور باید از همه امکانات و ظرفیت های فرهنگی و رسانه ای جامعه استفاده شود.

امام جمعه شهرضا با اشاره به بعضی از رویدادهای منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: آمریکا و اسراییل به همراه متحدان خود در منطقه به دنبال فتنه گری در بین مسلمانان هستند.

یعقوبی در ادامه افزود: همه مشکلاتی که برای مسلمانان ایجاد می شود، نتیجه اقدامات آمریکا است؛ این کشور بزرگترین دشمن جهان اسلام است و تلاش می کند با دسیسه های مختلف به اهداف شوم خود برسد.

وی تاکید کرد: دلارهای نفتی عربستان در خدمت منافع آمریکا درآمده تا نقشه های تفرقه افکن و خبیثانه دشمنان به نتیجه برسد.

امام جمعه شهرضا با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت مردم و مسئولان، تصریح کرد: اکنون زمان طرح اختلافات نیست، در این شرایط باید وحدت مردم و مسوولان حفظ و مستحکم شود.

یعقوبی ادامه داد: در طول چهار دهه گذشته دشمنان همواره تلاش کرده اند با اقدامات مختلف همچون تحمیل جنگ و اعمال تحریم ها با انقلاب اسلامی و مردم ایران مقابله کنند، اما موفق نشده اند زیرا در هر مرحله با مقاومت و اتحاد ملت ایران مواجه شدند.

وی گفت: ولی فقیه مهمترین و اصلی ترین محور وحدت نیروها مردم و مسئولان در داخل کشور است و همه وظیفه دارند اتحاد خود را حول محور ولات فقیه حفظ کنند.

کد خبر 348224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.