تکمیل فاز اول مجتمع فرهنگیان برخوار با اعتبار ۷ میلیارد ریال

برخوار – معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اختصاص اعتبار برای تکمیل فاز اول مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان (خانه معلم) شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، علی الهیار ترکمن پس از بازدید از مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان در شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت:‌ در خصوص حقوق و مزایای فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش طبق قانون عمل می کند البته بعضی کاهش ها به علت اصلاحیه های قانونی در ردیف های بودجه صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: برای تکمیل فاز اول مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان هفت میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با بررسی مشکلات آموزشی در مدارس برخوار سرانه آموزشی تمامی مدارس شهرستان پرداخت می شود، تصریح کرد: تکمیل مجتمع آموزشی رفاهی شهرستان برخوار در دستور کار قرار گرفت و تکمیل فاز اول آن بزودی آغاز می شود.

مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان (خانه معلم) سال ۱۳۸۵ کلنگ زنی شده و زیر سازی و سفت کاری آن انجام  شده است و ۴۰ درصد پیشرفت فیزکی دارد.

در ادامه حسینعلی حاجی، نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بعضی از مشکلات آموزشی در شهرستان برخوار اظهار کرد: وجود بیش از ۳۴ فضاهای آموزشی تخریبی و فرسوده، ‌کمبود تجهیزات و امکانات در مدارس و هنرستان ها، کمبود سرانه آموزشی مدارس، نبود مرکز خدمات آموزشی رفاهی فرهنگیان، کمبود بیش از ۱۷۰ نیروی معلم و دبیر آموزشی و کمبود ۷۵ سرایدار در مدارس از معضلات شهرستان است.

حسینعلی حاجی گفت:‌ با کمک خیران شهرستان برخوار عملیات ساخت پنج مدرسه خیرساز در شهرستان برخوار آغاز شده و تعهد خیران به اتمام رسیده است و نیازمند حمایت دولت برای تکمیل آنها است.

کد خبر 348178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.