بازیگران سینما مهمان ویژه برنامه" فوتبال به وقت اصفهان"

هفتمین ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" با حضور بازیگران فیلم سینمایی "یک آمپول ناقابل" برگزار شد.

به گزارش ایمنا، در ادامه میزبانی برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" از هواداران فوتبال برای پخش و کارشناسی مسابقات جام جهانی فوتبال، این بار نوبت هنرمندان سینما بود تا مهمان ویژه این برنامه باشند.

این برنامه برای پخش دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام جهانی ضمن میزبانی از علاقمندان فوتبال، مهمانانی از جنس هنر سینما را در جمع خود پذیرا بود. داریوش باباییان(کارگردان و تهیه کننده سینما)، پارسیا شکوری و ژیار محمد زاده( دو هنرمند نوجوان سینما) و منصور فرنیا(بازیگر سینما و تلویزیون) از مهمانان هنرمند این برنامه بودند که برای بازی در فیلم سینمایی" یک آمپول ناقابل" در اصفهان به سر می برند.

کریم قنبری( پیشکسوت باشگاه سپاهان)، قاسم زاغی نژاد( مربی تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان) و سعید پورقاسمی( کاپیتان تیم هندبال سپاهان و تیم ملی ) هم از مهمانان ورزشی این ویژه برنامه بودند.

 در حاشیه این برنامه داریوش باباییان در صحبت هایی از مربیان سپاهان خواست که این تیم را دوباره به روزهای اوج خود بازگردانند. وی همچنین از باشگاه سپاهان بخاطر مشارکت در ساخت فیلم" یک آمپول ناقابل" برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان تشکر کرد و از شهرداری منطقه دو اصفهان هم بخاطر برگزاری سلسله برنامه های فوتبال به وقت اصفهان که بستر مناسبی برای دورهمی و اوقات فراغت جوانان است قدردانی نمود.

پارسیا شکوری و ژیار محمدزاده دو بازیگر نوجوان سینما نیز در صحبت هایی از حضور در اصفهان ابراز خوشحالی کردند و مردم اصفهان را خوب و مهمان نواز دانستند.

کریم قنبری و قاسم زاغ نژاد در بین دو نیمه به تحلیل دیدار انگلیس و کرواسی پرداختند، همچنین در طول پخش این دیدار هواداران دو تیم با موقعیت های حساس تیم های محبوبشان حسابی به وجد آمدند و در پایان این دوستداران فوتبال کرواسی بودند که شادمان فرهنگسرای اسوه را ترک کردند.

کد خبر 348169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.