توسعه ورزش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضروری است

تیران و کرون_فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون گفت: توسعه ورزش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضروری است و این اقدام با رویکرد محله محوری باید دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی، در نشست با مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان از راه اندازی هفت سالن ورزشی توسط سپاه این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: توسعه امکانات ورزشی در بخش های مختلف شهرستان سبب بهره مندی شهروندان از امکانات ورزشی می شود.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضروری است که این اقدام باید با رویکرد محله محوری دنبال شود، افزود: بسیج با رویکرد محله محوری، برنامه های ورزشی را در این شهرستان حمایت می کند.

فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه یکی از نیازهای شهرستان ایجاد فضای ورزشی است، تصریح کرد: راه اندازی استخر یکی از نیازها و مطالبات این شهرستان بوده که در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن نیازمند اعتبارات ملی است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه استخر سپاه شهرستان تیران و کرون 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: برای تکمیل این پروژه اعتبارات محلی و ملی باید اختصاص یابد.

عطایی ادامه داد: در صورت مشارکت اداره ورزش و جوانان یکی از سالن های بسیج برای انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی و درآمدزایی در اختیار بسیج ورزشکاران برای خدمات رسانی به ورزشکاران و مردم شهرستان قرار می گیرد.

کد خبر 348164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.