فعالیت های ورزشی باید برای جامعه امید بخش باشد

تیران-رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: فعالیت های ورزشی باید عامل وحدت و امید بخش در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، وحید رجبی در نشست با مسئولان هیئت های ورزشی این شهرستان اظهار کرد: تمام ظرفیت های دشمنان برای صدمه به نظام گرفته شده که بوق های تبلیغات و توطئه های رنگین دشمنان در جهت ایجاد یاس و ناامیدی ملت ایران به صدا درآمده است.

وی افزود: فعالیت های ورزشی باید عامل وحدت و امید بخش در جامعه باشد و مربیان و مسوولان هیئت های ورزشی به امید بخشی و کاهش روحیه ناامیدی کمک کنند.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با اشاره به اینکه روحیه یاس و ناامیدی باید از جامعه دور شود، تصریح کرد:  فعالیت های امیدبخش همانند فعالیت های ورزشی و ایجاد وحدت و انسجام ملی در جامعه قادر به خاموش سازی توطئه های دشمنان خواهد بود.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ های ناب در ورزش، تصریح کرد: مرام پهلوانی و قهرمانی و الگوگیری از شخصیت های بزرگ ورزشی نیاز جدی ورزشکاران است و باید ارزش های ایرانی و اسلامی بیش از بیش در بین ورزشکاران رونق پیدا کند.

وی با اشاره به وجود شخصیت های ورزشی بزرگ در کشور گفت: معرفی ورزشکاران بزرگ قهرمان و دارای شاخصه های اخلاقی کمتر مورد توجه قرار گرفته و این چنین کوتاهی مانع از پیشرفت و پرورش ورزشکاران جوان و نوجوان خواهد شد.

رجبی از برگزاری یادواره بیش از هزار شهید ورزشکار استان اصفهان و همچنین یادواره شهید زرین از قهرمانان تیراندازی کشور در این استان خبرداد و گفت: شهید زرین در دوران دفاع مقدس موفقیت هایی از جمله شلیک موفق بیش از سه هزار گلوله به سمت دشمن را داشته که تجلیل از چنین شخصیتی جهت دهی خوبی در حوزه قهرمان پروری دارد.

کد خبر 348163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.