137

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۹۹۸ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی درمورد اماکن تفریحی و شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۹۱۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، دوهزار و ۹۶۴مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۵ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۲۵۲ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۷۲ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است، سایر موارد شامل دو درصد از پیام ها به سازمان ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه‌هزار و ۹۲ تماس با شهروندان برقرار شده است.

از مجموع تماس‌های شهروندان ۱۲ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو اب فضای سبز، مزاحمت سگ‌های ولگرد و قطعی روشنایی فضای سبز به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۹۹۸ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی درمورد اماکن تفریحی و شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در اختیار شهروندان قرار دادند.

با توجه به بحران رو به گسترش کمبود آب، شهروندان در صورت مشاهده هر گونه هدررفت آب در فضای سبز مراتب را همراه با آدرس دقیق با ۱۳۷ در میان بگذارند و به یاد داشته باشند کارکنان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در تمام مدت شبانه روز آماده پاسخگوی به تماس ها و شنیدن پیام ها و نظرات شهروندان هستند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =