جولان خودروهای تک سرنشین در خیابان‌های شهر

این روزها افزایش استفاده از خودروهای شخصی و خودروهای تک‌سرنشین در شهر ترافیک سرسام‌آوری را در خیابان‌های شهر به وجود آورده و این در حالی است که مدیریت شهری اصفهان با تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی از شهروندان انتظار دارد برای انجام سفرهای شهری از ناوگان عمومی استفاده کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- چهارشنبه ساعت ۲۰- مسیر حرکت از سمت پل فلزی به سمت خیابان صائب درگیر ترافیک است، بوستان سعدی ترافیک سرسام آوری دیده می شود.

بر اساس این گزارش، در خیابان شیخ صدوق رفت و آمد خودروها به آرامی انجام می‌شود، روی پل فردوسی و امتداد آن در بوستان سعدی ترافیک روان است.

مسیر حرکت از سمت پل فلزی به سمت پل ابوذر بار ترافیکی پر حجم است، بلوار دانشگاه حدفاصل توحید تا میدان آزادی هر دو مسیر رفت و برگشت تردد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد.

شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی رفت وآمد قابل توجهی مشاهده می‌شود، در خیابان سعادت آباد ترافیک نیمه سنگین است.

این روزها افزایش استفاده از خودروهای شخصی و خودروهای تک‌سرنشین در شهر ترافیک سرسام‌آوری را در خیابان های شهر به وجود آورده و این در حالی است که مدیریت شهری اصفهان با تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی از شهروندان انتظار دارد برای انجام سفرهای درون شهری خود و در راستای کاهش آلودگی هوا از این وسایل ارزان استفاده کنند.

در تمام خیابان های منتهی به میدان امام علی(ع) به ویژه عبدالرزاق و علامه مجلسی بار ترافیک پر حجم دیده می‌شود.

میادین انقلاب، بزرگمهر، امام حسین(ع)، احمدآباد و جمهوری اسلامی ترافیک چندانی ندارد، اما مسیر روگذر خیابان امام خمینی ترافیک سرسام‌آوری دارد.

کد خبر 348106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.