احداث مراکز کاهش آسیب‌ منجر به پویایی جامعه می‌شود

استاندار اصفهان گفت: احداث مراکز خدمات اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منجر به کاهش آسیب‌ها و در نتیجه پویایی بیشتر جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم کلنگ‌زنی مرکز خدمات اجتماعی شهر جدید بهارستان، اظهار کرد: تکریم انسان‌ها، تکریم الهی بوده و در این بین تکریم و ارایه خدمات به توان‌خواهان از جایگاه بالاتری برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد بسیاری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی ریشه در عدم ورود به موقع برای پیشگیری و ارایه مشاوره به افراد نیازمند است، ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این گونه مراکز ‌می‌توان شاهد تولد نوزادان معلول کمتر و جامعه پویاتر بود.

استاندار اصفهان هدف از احداث مرکز خدمات اجتماعی را تحویل افراد فعال به جامعه دانست و گفت: با این عملکرد و پیشگیری از بروز معلولیت‌ها در جامعه تلاش بر این است تا افراد فعال و پویاتری را تحویل جامعه دهیم.

وی وجود 600 خیریه فعال در اصفهان را مصداقی بر نیت خیرخواهانه مردم این استان دانست و افزود: مردم اصفهان به هنرمند بودن معروف بوده و اصفهان مهد هنر ایران است و فعالیت‌های خیریه مردم این استان در عرصه‌های مختلف آنها را در کشور زبانزد کرده است.

به گزارش ایمنا، مرکز جامع خدمات اجتماعی شهر جدید بهارستان با حضور مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان ملی و استانی کلنگ زنی شد. این مرکز قرار است به همت شرکت فولاد تکنیک و خیریه قائم الرضا (ع) تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

کد خبر 348064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.