اجرای پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان سرعت گرفت

شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر بخش عمده‌ای از بدهی‌های پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان پرداخت شده و اجرای این پروژه سرعت گرفته است.

قدرت الله نوروزی در حاشیه جلسه بررسی پیشرفت و مشکلات پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: بررسی پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان به صورت منظم هر ۱۵ روز یک‌بار انجام می‌شود، در جلسه امروز نیز مشکلات و موانع فراروی پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان طی ۹ ماه گذشته و در دوره مدیریت جدید شهری ۱۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: تاکنون این پروژه بیش از ۴۲ درصد پیشرفت داشته که امیدواریم با رفع مشکلات سرعت اجرای آن دوچندان شود، البته در حال حاضر بخش عمده‌ای از بدهی‌های پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان پرداخت شده و اجرای این پروژه سرعت گرفته است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری به عنوان سهامدار ۷۰ درصدی این پروژه نقش حمایتی و تسهیل گری در امور را دارد و دسترسی‌ها و زیرساخت‌های آن را نیز احداث می‌کند.

نوروزی با تاکید بر اینکه شهرداری به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان است، اظهارکرد: مدیریت شهری و اتاق بازرگانی به عنوان سهامداران عمده این پروژه موانع اجرای ساخت نمایشگاه بین‌المللی را بررسی و برطرف خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکلات ارزی باعث دو برابر شدن هزینه‌های اجرای پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان شده است، از این رو به دنبال تمهیدات جدید برای برون رفت از این وضعیت هستیم و تا ۱۵ روز آینده گزارش آن اعلام خواهد شد.

کد خبر 348044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.