از تجمع زنبورها در منزل مسکونی تا حریق انبار بزرگ چوب

رییس اداره فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: ۲۴ ساعت گذشته پرحادثه‌ترین روز سازمان آتش‌نشانی اصفهان با ۸۵ عملیات امداد و نجات بود.

ابراهیم مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه روز گذشته بیشترین حریق و حادثه به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۸۰۰ تماس با مرکز فرماندهی انجام شد که از این تعداد ۸۵ حادثه منجر به انجام ۸۵ عملیات امداد و نجات شد.

وی حریق انبار بزرگ چوب در محله "راران" خوراسگان را از مهم‌ترین حوادث روز گذشته اعلام کرد و افزود: این حریق ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه روز گذشته در انباری به وسعت یک هزار متر مربع اتفاق افتاد که این آتش سوزی در عملیات سه ساعته توسط نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی بدون خسارت جانی، اطفا شد.

رییس اداره فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان همچنین با بیان اینکه در مجموع در روز گذشته ۲۹ حریق به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شده است، اضافه کرد: حریق آشپزخانه، حریق درختان بر اثر گرما و یا آتش زدن ضایعات کنار درختان از جمله حریق‌های گزارش‌ شده بوده است.

۳۱ حادثه آسانسور گزارش شد

وی با بیان اینکه حوادث آسانسور در راس حوادث کنونی در شهر اصفهان قرار دارد، افزود: مردم باید توجه داشته باشند که با توجه به افزایش مصرف برق، خاموشی‌هایی تعریف شده و نباید در این بازه زمانی از آسانسور استفاده کنند چرا که این بی توجهی‌ها در روز گذشته منجر به اجرای ۳۱ مورد عملیات امداد و نجات برای بیرون آوردن افراد از آسانسور در اصفهان انجام شده است.

رییس اداره فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان افزود: همچنین دو مورد تهدید به خودکشی نیز در بین حوادث روز گذشته به این ستاد اطلاع رسانی شده است.

ورود مار، گربه و زنبور به منازل اصفهانی‌ها

وی ورود حیوانات به منازل را نیز از دیگر عملیات‌های روز گذشته سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اعلام کرد و گفت: ورود گربه به حمام در خیابان پروین، ورود مار به منزل در محله رهنان و تجمع زنبور در منزلی در میدان جمهوری در خیابان رباط از جمله حوادث این بخش بوده است.

مطلبی سقوط درخت بر روی سیم‌های برق را نیز از حوادث روز گذشته شهر اصفهان اعلام کرد و افزود: بسته شدن درهای ضد سرقت، گیر کردن انگشتر در انگشت و گیر کردن دست در شیشه نیز از دیگر حوادث روز گذشته بوده است.

کد خبر 348041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.