مردم تیران دو پاسگاه محیط زیست راه اندازی کردند

تیران-رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تیران و کرون گفت: دو پاسگاه محیط زیست به صورت مردمی در راستای حفظ محیط زیست طبیعی در تیران و کرون احداث شد.

مهدی صادقی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به مشارکت مردمی در حفظ محیط زیست، اظهار کرد: همکاری مردم و سازمان های مردم نهاد در حفظ و حراست از محیط زیست ضرورتی انکار ناپذیر و حرکتی برای حفظ این عرصه ها است.

وی افزود: دو پاسگاه محیط زیست به صورت مردمی در راستای حفظ محیط زیست طبیعی در منطقه حفاظت شده قمیشلو و دالانکوه شهرستان تیران و کرون احداث شد که تمامی هزینه های اجرایی این پاسگاه ها توسط مردم تامین شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تیران و کرون ادامه داد: برای احداث پاسگاه منطقه قمیشلو ۵۰۰ میلیون ریال و برای احداث پاسگاه در منطقه دالانکوه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده و فعالان در عرصه محیط زیست در خصوص تامین هزینه های آن مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به همکاری مردمی در حفظ محیط زیست، تصریح کرد: با افزایش مشارکت مردمی در حفظ و حراست محیط زیست میزان تخلفات در این حوزه کاهش یافته و بسیاری از شکارچیان نیز اسلحه های شکاری خود را تحویل داده اند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تیران و کرون دغدغه مندی مردم در حفظ محیط زیست را مهم عنوان کرد و یادآور شد: دغدغه مندی مردم نقش موثری در کاهش تخلفات دارد چرا که سبب حفظ محیط زیست در بخش های مختلف کشور می شود.

کد خبر 348025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.