بودجه ملی برای بهره برداری از خط دو و سه مترو تخصیص یابد

عضو شورای شهر اصفهان گفت: مترو اصفهان پروژه ای ملی است و ضروری است که برای بهره برداری از خط دو و سه این پروژه بودجه ملی تخصیص یابد.

اصغر برشان با اشاره به طولانی شدن بهره برداری از مترو اصفهان به مدت ۱۷ سال به خبرنگار ایمنا گفت: من به عنوان فردی که در دوره اول شورای شهر بودم عنوان می کنم که برنامه ریزی خوبی در خصوص بهره برداری از مترو اصفهان انجام شده بود که عدم اجرای برنامه ریزی صورت گرفته بیانگر قصور و کوتاهی دولتمردان و مسئولان شهری در این زمینه بوده است.

وی افزود:  رینگ سوم شهر اصفهان در دوره اول شورای شهر به خوبی انجام شد اما در رابطه با مترو، دست انداز های میراثی، برخی کوتاه فکری ها و بروکراسی های بدون منطق باعث تاخیر و تعلل این کار شد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: اگر چنین اراده ای برای افتتاح خط های دیگر مترو وجود داشته باشد، امروزه با همه تنگناهای مالی که در شهرداری با آن مواجه هستیم، امید داریم خط دو و سه دچار سرنوشتی مانند خط یک نشود و بتوانیم در برنامه پنج ساله خط دو را راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به لزوم استفاده از اعتبارات ملی برا ی بهره برداری از متروی اصفهان گفت: برخی از طرح ها ملی است و بار مالی آن را به دوش شهری و استان گذاشتن، به نوعی ظلم و جفا به آن شهر است و اگر از بودجه های ملی به اینگونه کار ها اختصاص دهند، مدیریت شهری و مسئولان اجرایی با در نظر گرفتن منافع ملی به فعالیت های خود تسریع می بخشند.

کد خبر 348010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.