استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز یزد مصوب شد

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: فضای سبز شهر یزد در حال حاضر با استفاده از آب شرب انجام می‌شود و این در حالی است که با مصوبه روز گذشته شورای شهر خرید پساب برای فضای سبز در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

غلامعلی سفید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مصوبات این هفته جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز شهر یزد از مهم‌ترین مصوبات این جلسه علنی بود که با اکثر ارا به تصویب رسید.

وی تاکید کرد: تا قبل از این فضای سبز شهر یزد با آب شیرین آبیاری می‌شد که با توجه به شرایط ذخایر آبی استان استفاده از پساب در دستور کار قرار گرفت.

 رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شهرداری بهره برداری از تصفیه خانه برای استفاده از پساب را تقبل کرده است، افزود: برای این امر شهرداری آب بهایی که قبلا به عنوان آب بها پرداخت می‌کرده را به عنوان آورده و مابه‌التفادت مبلغ مورد نیاز برای اجرای این طرح نیز توسط موسسه کوثر پرداخت خواهد شد.

وی همچنین از تصویب طرح مطالعاتی راه‌اندازی نخستین خط بی آر تی یزد خبر داد و گفت: همچنین راه‌اندازی قطار حومه شهر یزد با همکاری وزارت راه‌ و شهرسازی در جلسه این هفته شورای شهر یزد مصوب شد.

کد خبر 347977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.