کیانی والا: واترپلوی اصفهان ظرفیت حضور در لیگ کشوری را دارد

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان گفت: امیدوارم اصفهان به روزهای پرفروغ خود در واترپلو باز گردد زیرا این ظرفیت در ورزشکاران اصفهانی وجود دارد.

بهمن کیانی والا، رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص حضور ملی پوشان اصفهانی در اردوی تیم ملی واترپلو اظهار کرد: علی دهداری تنها نماینده اصفهان در تیم ملی واترپلو کشورمان است که عازم مسابقات آسیایی جاکارتا می شود، البته بازیکنان مستعد بسیاری در اصفهان حضور دارند اما انتخاب ملی پوشان به سلیقه مربی است.

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان با اشاره به حمایت های این هیئت از واترپلو استان افزود: باشگاه ها به صورت خصوصی در مسابقات شرکت می کنند ولی هیئت شنای استان هرکجا که بتواند از تیم ها و بازیکنان حمایت می کند و حتی از نظر محل تمرین نیز به آن ها کمک می کنیم تا به هنگام اعزام تیم ها شرایط مطلوبی از نظر تمرینات و امکانات داشته باشند.

کیانی والا خاطر نشان کرد: سعی می کنیم امسال تیمی از استان به مسابقات کشوری اعزام شود، البته با توجه به شرایط مالی هیئت از کمک اسپانسرها استقبال می کنیم، امیدوارم اصفهان به روزهای پرفروغ خود در واترپلو باز گردد. زیرا ورزشکاران اصفهانی ظرفیت حضور در لیگ های مختلف کشوری و دفاع از اسم اصفهان را دارند.

کد خبر 347947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.