برخورد با ۷۹۰۰ خودروی دودزا در سه ماهه امسال

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست امسال با هفت هزار و ۹۱۶ خودروی دودزا و فرسوده در سطح استان اصفهان برخورد قانونی صورت گرفت.

سرهنگ رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه حفظ محیط زیست و برخورد با خودروهای دودزا یکی از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار نیروی انتظامی استان اصفهان است، اظهار کرد: باید توجه داشت که رابطه مستقیمی بین واردات خودروها و فرسوده کردن شهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه به صورت میانگین روزانه ۸۰۰ خودرو در اصفهان شماره‌گذاری می‌شود، افزود: هر یک از این خودروها یک منبع آلاینده برای شهر محسوب می‌شود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه برخورد با خودروهای فرسوده و دودزا در سه ماهه نخست سال جاری به خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: در این بازه زمانی با هفت هزار و ۹۱۶ خودرو برخورد قانونی صورت گرفته که سه هزار و ۴۰۸ خودرو در اصفهان و مابقی در دیگر شهرستان ها جریمه شده اند.

وی در خصوص شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری نیز گفت: از نیمه دوم سال ۹۶تا کنون شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری دراصفهان ممنوع اعلام شده است و این موتورها شماره‌گذاری نمی‌شود.

کد خبر 347946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.