۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
رفت و روب مکانیزه شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر بخش عمده شهر در طول شبانه روز به صورت مکانیزه و با استفاده از ماشین‌آلات عمرانی و تجهیزاتی مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا رفت و روب می‌شود.

حمیدرضا صبور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یکی از سازمان‌های متعلق به شهرداری اصفهان است که به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای سال مشغول فعالیت بوده و برای حفظ پاکیزگی شهر می‌کوشد.

وی با بیان اینکه ماشین آلات این سازمان در ارتباط با جمع‌آوری پسماندهای خانگی در سه سایز فعال است و به صورت کاملا مکانیزه انجام می‌شود، افزود: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات فنی موجود همچنین سامان بخشیدن به خدمات خود در صدد افزایش رضایت‌مندی شهروندان است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: ماشین آلات جاروب این سازمان در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ است که سایز بزرگ برای نظافت بزرگراه‌ها، متوسط برای معابر اصلی و خیابان‌ها و سایزهای کوچک در معابر کم عرض و بن بست‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش عمده شهر در طول شبانه روز به صورت مکانیزه و با استفاده از ماشین‌آلات عمرانی و تجهیزاتی مطابق با آخرین فناوری‌های روز دنیا رفت و روب می‌شود، گفت: سازمان خدمات موتوری شهرداری برای داشتن محیط زیست پاک و سالم در شهر اصفهان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

صبور اضافه کرد: ماشین آلات رفت و روب به آب زیادی نیاز دارد تا نظافت را به خوبی انجام دهد، این در حالی است که در شهر کویری اصفهان گرد و غبار زیاد و منابع آب کم است، از این رو اخیرا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نسبت به ساماندهی این ماشین‌آلات اقدام شده تا با توجه به بحران کم‌آبی، کمتر آب استفاده شود و در عین حال استاندارد خودروها نیز در حد بالایی باشد.

وی با بیان اینکه ماشین آلات عمرانی سازمان خدمات موتوری شهرداری شامل: کمپرسی، لودر، گریدر، بیل مکانیکی، بیل زنجیری، تانکرهای آب و جرثقیل‌ها در ظرفیت‌های مختلف به مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برای انجام کارهای عمرانی و خدماتی اعزام می‌شود، تصریح کرد: نیروهای این سازمان به طور معمول با دو شیفت کاری در طول شبانه روز مشغول نظافت شهر هستند.

کد خبر 347932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.