تنها ۵۰ درصد درآمد پیش‌بینی‌ شده شهرداری کرمان محقق شد

رییس شورای شهر کرمان از تحقق ۵۰ درصدی درآمد پیش‌بینی شده برای شهرداری کرمان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد فرشاد در جلسه عمران شهری کرمان اظهار کرد: شهرداری کرمان ماهیانه بین ۲۷ تا ۲۸ میلیارد تومان تعهد دارد و در بهترین شرایط ۱۸ میلیارد تومان درآمد کسب می کند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته تنها ۵۰ درصد درآمد پیش بینی شده شهرداری کرمان محقق شده و مشکلات به وجود آمده در پروژه‌های تقاطع غیر هم سطح هم به همین دلیل است.

همچنین علی بابایی، فرماندار کرمان هم در این جلسه گفت: در سال ۹۳ شورای شهر و شهردار وقت به این جمع بندی رسیدند که در چند نقطه از شهر کرمان پروژه های تقاطع های غیر هم سطح اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از شروع پروژه‌ها تامین منابع نقدی آنها مشخص شده بود، افزود: در تفاهنامه‌ای که با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء صورت گرفت قرار شد تامین مالی این پروژه‌ها به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد واگذاری زمین صورت گیرد.

شهردار سابق کرمان عنوان کرد: زمین برای پرداخت به قرارگاه سازندگی وجود دارد.

در ادامه این جلسه نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه هنوز برخی از تعهدات از سوی شهرداری کرمان انجام نشده اما قرارگاه خاتم اجازه نداده این پروژه ها تعطیل شود.

وی با بیان اینکه باید به ما پول داده شود تا بتوانیم مواد مورد نیاز را خریداری و حقوق کارگران را پرداخت کنیم، گفت: علت اجرای پروژه‌های شهری کرمان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء داشتن تکنولوژی نوین پل‌سازی است و اکنون همه کارگاه‌های ما در حد توان در حال فعالیت هستند.

منبع: مهر

کد خبر 347824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.