کیف پول الکترونیک در مشهد به کمک پرداخت الیت می آید

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی امکان پرداخت الیت با استفاده از من کارت، کارت‌های بانکی و کیف پول الکترونیکی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد جواد رجاییان اظهار کرد: ارایه خدمات مختلف به شهروندان و سعی در بهبود کیفیت این خدمات بر بستر فناوری اطلاعات باعث افزایش بهره‌وری رضایت شهروندان و عدالت اجتماعی می‌شود.

وی افزود: در اغلب موارد شهروندان در تعامل با کسب و کارها، نیازمند انجام پراخت‌های خرد هستند که در این میان راهکار کیف پول الکترونیک به عنوان یکی از بهترین روش‌های نوین پرداخت مطرح است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به بهترین روش‌های جدید برای شارژ پلاک خودرو توسط شهروندان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند از طریق دستگاه‌های پوز بانکی که در اختیار پارکبانان الیت است اقدام به شارژ پلاک خودرو و یا انجام پرداخت الکترونیکی کنند.

رجاییان گفت: این امکان از سه طریق استفاده از کارت شهروندی شامل من کارت و مشهد کارت، کیف پول همراه (کیپاد) و کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب فراهم است و تا قبل از پایان تابستان 97 اجرایی و قابل استفاده عموم شهروندان خواهد بود.

کد خبر 347822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.