مسلمان مشکلی برای ثبت قرارداد ندارد

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: خبر عدم ثبت قرارداد محسن مسلمان صحت ندارد و در زمان مشخص قرارداد این بازیکن ثبت می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر طبق مقررات سازمان لیگ برتر فوتبال، چنانچه بازیکنی در سطح لیگ برتر بخواهد به تیمی خارج از استان تیم سابق خود منتقل شود می بایست از هیئت فوتبال استان قبلی برگه خروج از استان دریافت نماید تا بتواند قرارداد خود را با تیم جدید ثبت کند. دریافت برگه خروج از استان منوط به این است که بازیکن مبلغی مشخص شده توسط سازمان لیگ را به هیئت فوتبال استانی است می خواهد از آن خارج شود پرداخت نماید.

طبق آخرین اطلاعات، بازیکنان لیگ برتری برای انتقال به خارج از استان می بایست مبلغ هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب هیئت فوتبال واریز نمایند تابرگه خروج از استان را دریافت کنند. روز گذشته خبر مبنی بر عدم ثبت قرارداد محسن مسلمان با باشگاه ذوب آهن منتشر شد که دلیل این موضوع عدم ارائه برگه خروج از استان توسط محسن مسلمان عنوان شده بود.

مجید حاج رسولی ها، سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در گفت و گو با ایمنا در واکنش به این خبر گفت: موضوع عدم ثبت قرارداد محسن مسلمان صحت ندارد. بازیکنان سال گذشته ما قراردادهای خود را ثبت کردند و قرارداد بازیکنان جدید هم در زمان مناسب ثبت می شود.

وی افزود: به هنگام ثبت قرارداد مسلمان باید برگه خروج از استان مسلمان را ارائه دهیم که پس از واریز مبلغ مشخص شده به حساب هیئت فوتبال استان تهران این برگه صادر و قرارداد مسلمان ثبت می شود. این که عنوان شده قرارداد مسلمان ثبت نشده صحت ندارد، ما برای بازیکنان سال قبل اقدام کردیم و بازیکنن جدید هم ثبت قرارداد خواهند شد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص ادامه روند آماده سازی این تیم تصریح کرد: پس از حضور در مجموعه ایفمارک و انجام تست های مختلف روی بازیکنان اردویی در تهران برگزار کردیم که برای کادر فنی و بازیکنان بسیار مفید بود. در حال حاضر هم به اصفهان آمدیم تا تمرینات را ادامه دهیم. بازیکنان در شرایط ایده آل قرار دارند و مشکلی برای تمرینات وجود ندارد.

وی در خصوص جذب یا عدم جذب بازیکن جدید خاطر نشان کرد: برنامه ای برای جذب بازیکن جدید نداریم و با همین نفرات کار را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 347808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.