آسیب‌شناسی سرویس مدارس در دستور کار قرار گیرد

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است که با توجه به تعطیلی مدارس در فصل تابستان آسیب‌ شناسی فعالیت سرویس مدارس توسط سازمان تاکسیرانی و شرکت‌های ذی ربط انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در چهلمین جلسه علنی با اشاره به انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان پس از هفت ماه اظهار کرد: امیدواریم حضور مدیرکل جدید منشا خیر و برکت برای فرهنگیان و دانش آموزان باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش با چالش‌های جدی روبه رو است، ادامه داد: مهمترین چالش‌های کنونی مشکلات بین مدارس و والدین در خصوص پرداخت شهریه است که البته بر اساس مُرّ قانون نباید از خانواده‌ها هزینه‌ای برای ثبت‌نام دریافت شود اما شرایط فعلی اقتصادی مدارس با توجه به اینکه سالهاست دولت سرانه‌ای را برای آنها پرداخت نمیکند، نیاز است خانواده‌ها برای ارتقای کیفی آموزش با مدارس همکاری داشته باشند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان  با بیان اینکه کلاس‌های فوق برنامه در تابستان توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم این دورهها با کیفیت بالا برگزار و مورد استقبال دانشآموزان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در کنار آموزش و پرورش سایر نهادها نیز برای اوقات فراغت برنامه‌ریزی کردهاند، افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با ۱۵۰ مرکز فرهنگی ورزشی در ۱۵ منطقه شهر اصفهان از جمله این سازمان‌هاست که ظرفیت خوبی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

نصر اصفهانی در خصوص سرویس مدارس نیز گفت: سالانه ۷۱ هزار دانش آموز از سرویس مدارس استفاده می کنند و ضروری است که سازمان تاکسیرانی و دیگر شرکت‌های مرتبط در این زمینه آسیب شناسی لازم را داشته باشند همچنین سعی شود سرویس‌ مدارس به صورت عادلانه بین شرکتهای ذی‌ربط  با توجه به ظرفیت و توان آنها تقسیم بندی شود.

وی همچنین با بیان اینکه مراجعات پیمانکاران و کارگران شهرداری به دنبال مطالبات خود به دفاتر اعضای شورای شهر افزایش یافته است، تصریح کرد:  شهرداری باید برای پرداخت این مطالبات تمام تلاش خود را انجام دهد و پیمانکاران نباید به شهرداری بی‌اعتماد شوند .

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یقیناً با برنامه‌ریزیهای صورت گرفته توسط معاون اداری مالی این بدهی‌ها در حداقل زمان ممکن پرداخت خواهد شد، اضافه کرد: مدیران شهرداری برای پرداخت دیون حساسیت خاصی دارند.

کد خبر 347804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.