تداوم بی قانونی و تجاوز به حقوق مردم در زاینده رود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه مشکلات فعلی کشور ناشی از فاصله گرفتن از سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: اگر هر کدام از ما تلاش کنیم به سیره ائمه اطهار (ع) عمل کنیم، خیر و سعادت دنیا و آخرت نصیب کشور می‌شود و باید توجه داشت همه مشکلات فعلی کشور ناشی از فاصله گرفتن از سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) است.

وی با بیان اینکه ما در دوارن دفاع مقدس آثار پیروی از سیره اهل بیت (ع) را دیدیم، افزود: مردم ایران در این شرایط علی رغم خساراتی که تحمل کردند حتی یک وجب از خاک کشور را نیز دست دشمن ندادند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در شرایط فعلی فشارهای زیاد اقتصادی بر زندگی مردم سایه انداخته است، تصریح کرد: امیدواریم در آینده شاهد رشد و شکوفایی مردم ایران در همه زمینه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه همچنان مشکل کم آبی در شهر و استان اصفهان وجود دارد، افزود: هر چند تلاش‌های زیادی برای عدم قطعی آب توسط مدیریت استان، شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای صورت گرفته، اما بی توجهی به قوانین و مقررات شورای عالی آب و شورای امنیت کشور در استان بالادست همچنان مشهود است و هنر آنها بی قانونی و تجاوز به حقوق دیگران است.

معین افزود: رودخانه زاینده رود در طول تاریخ همواره جاری بوده و امروز در شرایط خشکی به سر می‌برد، امیدواریم شرایط فعلی به فرونشست زمین منجر نشود، وضعیت جریان دایمی این رودخانه در طول تاریخ بیانگر این است که در هر شرایطی باید آب در آن جاری باشد و شرایط فعلی ناشی از عدم مدیریت صحیح آب و تجاوز به حقوق مردم استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمینه فعالیت‌هایی را در دستور کار دارند، اظهار امیدواری کرد که این تلاش‌های نتیجه بخش باشد و هر چه زودتر شاهد جریان دایمی آب در رودخانه زاینده رود باشیم.

کد خبر 347792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.