تازه نفس های حمل و نقل وارد اصفهان می‌شود

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: به زودی ۵۰ دستگاه اتوبوس تازه نفس به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان افزوده می‌شود.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از قرارداد خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تاکنون، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی شده است و به زودی ۵۰ دستگاه دیگر نیز به شهر اصفهان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: درصدد هستیم که تا پایان سال‌جاری با تامین منابع مالی تعداد ۳۵۰ دستگاه اتوبوس باقی‌مانده از این قرارداد را وارد ناوگان کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه  عمر متوسط ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان هشت و نیم سال است و شرایط خوبی ندارد، افزود: تلاش مدیریت شهری اصفهان این است که عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تا سال ۱۴۰۰ به زیر پنج سال کاهش پیدا کند.

صلواتی ادامه داد: در سال‌های اخیر به دلیل وجود محدودیت‌ها در کل کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از یارانه‌های دولتی بی نصیب مانده و دولت نتوانسته سهم کمک‌های خود را تحقق بخشد، هر چند در همین شرایط تاکید شورا و شهردار اصفهان تقویت و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است.

وی با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با ۹۷ خط اتوبوس در بیش از ۲۱۰۰ کیلومتر مسیر به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۳۰ درصد ناوگان توسط بخش خصوصی و ۷۰ درصد توسط بخش دولتی اداره می شود.

کد خبر 347696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.