اجرای ۱۱۵ پروژه عمرانی در شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر اجرای ۱۱۵ پروژه در قالب ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد عمرانی در دستور کار است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان به هیچ عنوان تعطیل یا کاهش نیافته و تنها مکان پروژه‌ها تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه سیاست جدید شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر است، افزود: در پروژه قطار شهری که سالانه ۶۰ درصد بودجه‌های عمرانی شهر را به خود اختصاص می‌دهد، پیشرفت‌های خوبی در خط یک و دو حاصل شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به پیشرفت پروژه مرکز همایش‌های بین المللی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، تصریح کرد: پل خروجی سالن همایش‌ها با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار احداث شده بر این اساس دو کیلومتر از رینگ چهارم اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پل هفتم میدان استقلال همچنین پروژه‌های باقی مانده میدان امام علی(ع) در حال احداث است، خاطرنشان کرد: در پروژه سالن گلستان شهدا نیز بخشی که در تعهدات شهرداری اصفهان بود، به اتمام رسیده است.

مظفر با بیان اینکه امسال ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد عمرانی در قالب ۱۱۵ پروژه در سطح شهر منعقد شده است، گفت: مهمترین پروژه‌ای که مردم سال‌ها برای اجرای آن انتظار کشیدند، پیاده راه سازی چهارباغ است، اقدام دشواری که با هماهنگی شهرداری و میراث فرهنگی صورت گرفت، این پروژه تا پایان نیمه اول سال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های خیابان‌سازی در مناطق ۱۰و ۱۲ در حال احداث است، ادامه داد: عملیات خیابان‌سازی ادامه مشتاق دوم و روشن دشت نیز در دست اجرا است و تاکنون پیشرفت‌های خوبی در این پروژه‌ها حاصل شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: ۳۰ پروژه پیاده‌رو سازی همچنین پروژه‌های احداث سالن‌های ورزشی و فرهنگسرا در سطح مناطق مختلف شهرداری اصفهان در حال اجرا است و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مظفر یکی از مهمترین پروژه‌های سال جاری را حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان عنوان و اظهارکرد: مطالعات این پروژه از سال‌ها قبل انجام شده بود، اما اجرای آن از سمت شمال شرقی شهر اصفهان در سال ۹۷ کلید می‌خورد تا مشکلات ترافیکی در این نقطه کاهش یابد.

وی ادامه داد: تقاطع شهید اردستانی و احداث تقاطع کارخانه قند در دستور کار امسال شهرداری اصفهان است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: اجازه ندادیم اقدامات عمرانی شهر تحت تاثیر شرایط رکود قرار گیرد و مردم نیز اطمینان داشته باشند فعالیت‌های عمرانی در جای جای شهر در حال انجام است.

کد خبر 347693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.