درخشش سینماگران اصفهان در جشنواره فیلم کوتاه «سایه»

منتخبان دوازدهمین جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» در سالن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران معرفی شدند، در آیین اختتامیه این جشنواره عنوان بهترین فیلم تجربی، بهترین بازیگر زن و بهترین فیلمنامه به برگزیدگانی از اصفهان تعلق یافت.

به گزارش ایمنا، جوایز دوازدهمین جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» در بخش‌های بهترین فیلمنامه، ‌ فیلم مستند، فیلم تجربی، کارگردانی، فیلم برداری، ‌ تدوین و ‌بازیگری اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم تجربی، تندیس این بخش به همراه دیپلم افتخار و یک دوره آموزشی رایگان در آموزشگاه بین‌المللی سینمایی بامداد تهران به فیلم "دیاپازون" به کارگردانی مشترک "مینو ایرانپور" و "کاووس فرزادی" از اصفهان تعلق یافت. مینو ایران پور از باتجربه های ویدئو آرت و هنرهای نمایشی تجربی در اصفهان است.

در بخش بهترین بازیگر زن، ضمن تقدیر از آذین نظری برای بازی در فیلم برف زمستان، دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن به "شهره موسوی" برای فیلم "وحشی" از اصفهان اهدا شد.

دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه نیز  به "آرمان خوانساریان" برای فیلم "سایه فیل" از تهران اهدا شد و تندیس بهترین فیلمنامه به همراه دیپلم افتخار و یک دوره آموزشی رایگان در خانه  بین المللی "بامداد" به "فردین انصاری نژاد" برای فیلم "وحشی" از اصفهان تعلق گرفت.

جوایز این جشنواره با حمایت آموزشگاه و خانه سینمایی بین‌المللی "بامداد" به مدیریت "پریسا بخت آور" همسر اصغر فرهادی و با هدف حمایت از فیلم کوتاه به برگزیدگان اهدا شد.

کد خبر 347624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.