دمای هوا ۳ تا ۵ درجه گرم‌تر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان به ادامه روند افزایش دمای هوای اصفهان طی هفته آینده اشاره کرد و گفت: میانگین دمای هوای استان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر تدوام الگوهای تابستانه بر روی استان تا هفته آینده است.

وی افزود: بر این اساس آسمان استان صاف تا کمی ابری و بعدازظهرها شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه طی دو روز گذشته با کاهش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در اکثر نقاط استان اصفهان رو به رو بودیم‌، گفت: این در حالی است که از امروز دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت و طی امروز و فردا میانگین دما دو درجه گرم‌تر می‌شود.

وی حداکثر و حداقل دمای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده را به ترتیب ۳۶ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در این بازه زمانی کاشان با ۴۱ درجه سانتی‌گراد و فریدونشهر با ۱۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

سیدان به ادامه روند افزایش دمای هوای اصفهان طی هفته آینده اشاره و اضافه کرد: میانگین دمای هوای استان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت.

کد خبر 347611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.