دغدغه‌ تأمین مالی خط دوم متروی اصفهان جدی است

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: موضوع تأمین مالی خطوط متروی اصفهان دغدغه اصلی مسئولان این سازمان است که در این زمینه تلاش جدی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان قطارشهری اصفهان، محمدرضا بنکدار هاشمی، با اشاره به آخرین شرایط خط یک متروی اصفهان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور مقامات کشوری در مراسم رسمی بهره‌برداری خط یک متروی اصفهان انجام می شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به دغدغه‌های مالی پروژه ادامه داد: موضوع تأمین مالی خطوط متروی اصفهان دغدغه اصلی مسئولان این سازمان است که در این زمینه تلاش جدی می‌شود.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: تلاش جدی مجموعه مدیریت استان، مدیریت شهری و سازمان قطارشهری اصفهان، رفع مسائل مالی بوده که امیدواریم در این زمینه حرکت خوبی صورت گیرد.

جواد شعرباف، مشاور عالی شهردار اصفهان نیز در این جلسه به روند ساخت خط دوم متروی اصفهان اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های عمرانی خط دوم متروی اصفهان نیز در حال انجام است و بحث ابلاغ قرارداد مشاوران و ناظران ایستگاه‌های دیگر نیز اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در خط دوم متروی اصفهان نیز در حال حاضر دغدغه‌های مالی قابل توجهی وجود دارد و امیدوارم که نسبت به تخصیص بودجه‌های مورد نیاز آن اقدامات جدی صورت گیرد.

مشاور عالی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: موضوع اوراق مشارکت خط دوم متروی اصفهان نیز مسئله مهمی است و امیدواریم که زمینه برای استفاده از آن هرچه سریع‌تر فراهم شود.

وی افزود: اگرچه شرایط مالی پروژه سخت است، اما باید برای تأمین مالی و پیدا کردن راهکارهای رفع مشکلات مالی باید اتفاقات خوبی رقم زد.

کد خبر 347590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.